Jun 16, 2008

4 My

Salam...

MySelf..
alhamdulillah demam selesema dan batuk aku dah nak baik...hehhe...seminggu aku bersuara seksi..hari ni pun masih ade seksi2 basah tu...humm..tka pernah aku batul lama2 macam ni terseksa jiwa dna batin aku semenjak aku dok KL nie...

My Work..
Sal kerja alhamdulillah walaupun stress tahap nak botak da kepala aku nie..aku tetap kerja dgn sebaik yg boleh...baru2 ni aku ke Hotel Residence Hotel kat UNITEN, jaga 4 Web untuk dibuat testing bersama Client.so kene pasang hardware dlm 4 hall(4 under MECD Web + 2 hall(2 under KKLW web).waa dahsyat jugak..kehulu kehilir aku dibuatnyer...tapi aku tetap cool..then berat tak turun2 pun..ahhah..betol lah ape yg info dlm RAPI aku bace tuh, klu breakfast tak miss kita boleh kekal kan berat kte then tak naik dan tak turun...huhu..tapi aku tetap pra obes...susah nie...
satu lagi..aku dok mikirkan sal gaji lar..rase sejak minyak naik ni, gaji aku mcm tka cukup makn jerk..byk mende aku kne budget...sejak akhir ni aku tak berape kuar jejalan dan enjoy..uhuk3X...nak tgk longkong2..tak tgk lagi nie!!!

My Love...
How about My love?huhu..alhamdulillah dia sihat cume aku jerk yg tak sihat..tapi mcm biase lah aku batuk, dia batuk, dia demam, aku pun dapat demam jugak, nakal dia tetap ade...kerja dia pun makin hari makin mantap...bos pun dah makin "Sayang" kat die...hope dia dpt yang terbaik setiap ape yg dilakukan...hati tetap egos...huhu....ngaders~

My Friends...
Housemate? or new friends? hahahah...housemate aku ok...dornag dah ade interaksi masing2 sejak aku buat meeting berdarah malam tu..ahhaha....alhamdulillah aku bersyukur sgt...masing2 dah faham keadaan masing2...tentang kawan baru yg aku maksudkan..biase lah siapa tak de kawan baru kan? sentiasa ada...untk mencari pengganti sidia mungkin susah...untuk buat nakal ku mungkin mudah..hiks~

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More