Jun 16, 2008

dinner -nak pakai dress ape eh??

dress...

ape lar yg aku nak pakai dinner 5th july nanti ehh? adoii..da lar aku ni jenis susah nak cari bju..campur plak style KL nie...pening aku...ase malas plak nak mikir sal fesyen2 baju ni..tapi melihatkan kengkawan aku semua dah tercari2 baju yg hendak dipakai...malu lar aku kalau aku pakai simple2 jek mlm tu nanti..humm...baju ape lar yg sesuai ngan aku eh? bdn chubby mcm aku ni susah lar nak cari bju cantik2..ade pun may be aku tak selesa...oitc!..cemane eh nak cari yg nampak classy & elegant?ishhkk bukan senang nak cari nie...heheh..adakah baju sebegini??

Ekin

Awex 4

Hijab 4

Evening Gown

Hijab 3

Awex Hijab 8

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More