Jun 19, 2008

Sad....

Emo Myspace Comments


salam...kenape semua ni mesti pada aku??

takpe lah aku tak kawin kot...hahah...ye las matlamat org bercinta ni matalamat untuk membina rumah tangga...jodoh pertemuan semua ALLAH yg tentukan...tapi kita kene berusaha..kenape aku kate aku takkan kawen? entahlah...klu aku jumpa lelaki yg aku cintai mesti cinta aku tak kesampaian..tapi bila jumpa lelaki yg syg sgt2 pada aku...aku pula buat hal...cemane nak menghargai sebuah percintaan??? we..korang boleh tak bgtahu cemane??? aku dah nak gila bermain dgn cinta nie...aku rase macam aku sekarang ni dah takde perasaan....kemane perasaan aku semua tuh tak tahu lar....kosonggggggggggggg.....

siapakah aku dihatinya?
kenapa dia masih mencari kenalan lain walaupun dia dah ada aku?
kenapa dia tak berusaha walaupun api yg marak didepan mata?
aku mempercayai sepenuh hati aku..tapi dimanakan kepercayaan itu?
adakah aku buta?
adakah aku pekak?
adakah lidah aku kelu?

dan kali ni adalah kali ke'2 aku malukan dia....kes "no.tepon" dalam hp dia....tapi aku tahu no2 tu adalah admire dia....dah terbukti ada yg nak kan dia.........

maafkan cyg syg.......perasaan cemburu seorg perempuan bukan mudah untuk diselindung berbanding seorang lelaki yg ego nya tinggi dari seorg perempuan.............hati perempuan lemah....dia tak kuat...tapi cintanya pada seseorang sgt agung pada kekasih yg dicintai...tapi cinta agung yg diberi tidak dihargai.....kepercayaan sepenuhnya di beri telah dipermainkan.....perempuan mana yang tak sesak nafas??cinta tu luhur..buta..................

aku dah gila dgn cinta nie.......maaflah seandainya ada lelaki yg dtg meminta cintaku lagi....akan dipermainkan....seandainya hati aku masih tak keruan..........aku gila kerana cinta nie...syg aku pada dia takkan aku hapuskan..seandainya nyawa masih dikandung bdn..................

Emo Myspace Comments


0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More