Jun 17, 2011

Weekend dengan Nasi Kerabu daging bakar.

Assalamualaikum,

Happy Weekend ;)  Alhamdulillah have a wonderful today :)

Hari ni macam biasa asal weekend je ibu aku memang suka masak sedap2, buat laksa lah, laksam lah, nasi minyak lah, nasi dagang lah, nasi kuning lah then this weekend nasi kerabu daging bakor plak.. hoorayyy!




Kekadang tu tak hari weekend pun ade jugak nasi minyak ke nasi beriani ke. ikut kerajinan ibu dan permintaan anak2.. kekadang aku sendiri pun nak makan itu ini kena lah masak sendiri then ibu kau tunjuk-tunjuk je.. see.. the real sifooo time memasak tau..haha




Adik aku si Atin tu tengah bakar daging yang aku perap tadi, hurmm wangi-wangi jek menusuk lubang hidung aku ni.. dah terliur rasenye. ayah pun dah balik semayang jumaat, aku je belum solat zohor lagi. *kantoi lambat...* neway, aku nak mandi dulu lah dah dok kat dapur macam-macam bau rempah ada ni time memasak tadi...lepas mandi baru lah boleh solat dengan bahagianya ;)

Haishhh kalaulah Hp aku ada, dah lama aku tempek gambar-gambar kat sini banyak2 kan best dpt view gambar kat korang.. tapi apakan daya korang berdoa jelah supaya Hp baru aku yang masih dalam penyelenggaraan tu siap dibaiki.. *tak puas lagi nak melepaskan rindu pada HTC Desire HD aku tu.. T_T*


ok, have a nice day sumerrr.. :D wassalam.

2 SuKe KoMen..:

nasi dagang tetap pilihan hati bila balik ganu. *terliur*

naz, dtg lah ganu.. aja bawk naz g mkn nasi dgang hehee

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More