Oct 12, 2014

ikan bakar vs arang bakar

hi..hi..hi.... :)

assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah, what a have wonderfull feeling on this weekends... berbahasa omputehh aku... entah betul..entah tidak ayat grammar b.i tu.. lantoks ler.., asal korg faham.. tak faham buat tak tahu je okey..

hari sabtu, entah kenapa incek suami buat nak makan masakan kampung aje kerjanye... takde kaedah dalam kamus menu ber gym dia nak makan masakan kampung.. tup..tupp.. jom sayang..kita p makan ikan baung kat kole berang.. malam kita p makan ikan bakar O kt dapur arang,kole ibai..

okey, kat sini.. aku nak cerita satu lokasi tempat makan baru di kuala terengganu, area kuala ibai. kat kuala berang tu aku rasa dah komercial sangat..may be.. o_0

beberapa keping snap..snapp.. from us... kerenah-kerenah bila kelaparan dari incek hubby n my little stronger's boy aku nie ha... punya lah pelahap membelasah ikan bakar iaitu ikan kerisi bakar dan ikan kembung bakar..

sambal2 dia? perghhhh.. terrrbaikkkk... bolehlah korang rase ikan dan beberapa menu masakan kampung yg lai  kt kedai makan dapur arang ni... mmg best! buka malam je tau! jadi, siap2 ler sesi menggemukkan bdn...tp setakat ikan bakar kosong, cicah air asam atau sambal kicap atau yg terbaik budunya.. apelah sgt kan ?!.....
diet makan yg terbaik dah tu.. ;) cuma nasi jgn ambil byk2 lah yea..

dan last... aku suka warna2 pada kedai makan ini... merahh... cun gittewww...

ok check it out!

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More