Mar 9, 2014

Duniaku

Assalamualaikum wbt.

Salam bersua lagi... :)

Lamanya aku tak mengadap blog kesayangan aku ni.. sekali sekala baca, senyum dan gelak ketawa sorang-sorang.


Indahnya membuat dunia sendiri di alam maya daripada membuat dunia sendiri dalam realiti kehidupan.

Jika dunia sendiri di alam kehidupan nyata, ada yang membangkang dan menyakitkan jiwa.

Hati dan perasaan kita belum semua orang dapat terima dan diterima seadanya. Hipokrit tetap.

Tiba masanya aku kembali dunia maya ku seperti dahulu, tidaklah aku menghiraukan dunia semasa mereka- mereka.  Maksud aku mereka-mereka yang mungkin tidak sejiwa dengan aku.

Kerana aku lebih suka menyendiri dan mencoretkan dunia aku disini...

Dari manual diari sejak bersekolah rendah sehinggalah ke diari maya ini... indah, suka dan duka hanya tercipta disini...

Adalah lebih baik aku nyatakan disini,lagi2 dunia facebook yang banyak istilah dengki, cemburu dan tanggapan sendiri yang belum dikenalpasti.

Sungguh aku letih dengan dunia itu...
Lagi-lagi berhadapan dengan ujian Allah.. ujian Allah agar aku dapa berhadapan dengan manusia2 paranoid dan dunia mereka sendiri.. sungguh terasa tak mampu kerana aku sendiri takut jatuh dalam lembah manusia sebegitu.. sangat memeningkan. Sangat sakit untuk menjaga hati........Allahuakbar...

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More