May 25, 2014

Aku yang kini

Assalamualaikum wbt.
Lamanya tak post muka owner blog.. eheh..
Lamanya tak berposing.. owner yg dulu suka sangat berposing depan camera... nak di katakan setiap hari ada je gambar posing terbaru..hehee

(Berpeloh-ploh atas bibir aku... hehe kepanasan kau berjemur atas house boat Tasik Kenyir ni..hehe padahal pagi tu.. cuaca teramat panas time tu..)
 
Kini...
Setiap kali posing depan camera, semua gambar nak delete... seiously.. kalau tgk hancur gambar..huhuu...
Nak buat cemana.. semenjak menjadi isteri dan ibu kepada seorang anak.. banyak perkara yang perlu dilakukan dan perlu diberi perhatian.. lastly kecantikan dan kesihatan diri terabai..tetapi itu bukan alasan sebenarnya.... :)

Alhamdulillah bab kesihatan tu, walaupun rasa tak sempat nak jaga.. orang sekeliling terutama ibu dan suamiku sentiasa mengingatkan... syukur..

Cuma bab kecantikan ni.. entah kenapa.. adakah kerana aku dah ada suami?? Huhuu...padahal kecantikan ini perlu lebih dijaga bila bersuami.. nah! Jangan abaikan perkara itu ya si isteri2 di luar sana yg sudah bersuami... ;)♥

Walaupun masa tak mengizinkan... perlu banyak perkara yang kita beri perhatian.. bab kecantikan ini... ada sedikit masa, celahlah.. orang kata.. tatap atau tiliklah kulit wajah anda, rambut anda, tubuh badan anda, kuku dan setiap inci ditubuh anda.. agar sentiasa terjaga. Lagi - lagi buat diri dan suami tersayang..

Ingat tu...!! ♥♥

Smile....

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More