Oct 6, 2014

Majlis pertunangan adikku

Alhamdulillah, hari ni adikku nurhatin pula yg bertunang. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, walaupun adikku terlambat serba sedikit menjadi kelan kabut. :)
bunga tangan
bunga tangan fabric yang sentiasa menjadi hiasan turun temurun dari aku sehinggalah kepada adikku nombor 3 dan sekarang ke tangan adikku no.4. sentiasa mekar tak layu dik zaman. ehehh~

pelaminan
Alhamdulillah.. ingat masa mula2 buat pelamin tunang dari majlis aku bertunang dulu, tersangatlah simple, tapi tetap ada kreativiti disitu.. sehinggalah deko pelamin tersebut kepada adikku no.3 dan sekarang yang no.4 pula.  cuma pelamin adikku yg no.4 ini terlebih special. mungkin kerana aku dah banyak stok2 bunga dan peralatan majlis..

kanopi arabian
Alhamdulillah.. suamiku dpt selesaikan set hiasan pelamin, kerusi dan sarung kerusi, hiasan meja dan buffer table..

hantaran
seperti biasa bab deko hantaran, memang bahagian aku lerr jawabnya.. "air tangan kakak katenya.." amboihhh... setiap kali mendeko hantaran, lecuran panas oleh glue gun tak sah kalau tak kena...huhuu.. dr sejak hantaran tunang, nikah aku sehinggalah kepada adik2ku..
Alhamdulillah.. selamat dah semuanya.. tunggu majlis nikah dan kabul pula....

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More